2008.03.06.

2008.03.06. 20:36

Ma nem voltam éppen topon. Éjszakás voltam, és két órát aludtam, beszaladtam a városba, aztán konditerem...és utána muszáj volt aludnom, még mindig kómás vagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr37368900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisz mami 2008.03.06. 20:48:09

Szioka! Olvastam egy Jane Fonda topicban, hogy vannak linkjeid. Keresem az egyik Workout tornáját. Anno fél év alatt ettől fogytam le több mint 15 kg-t. Most a terhesség és szülés után vagyok, amit már eleve túlsúllyal indítottam. Szóval én 20-25 kg-tól akarok megszabadulni és égre földre keresem J.F. fent említett kaziját. Tudsz nekem segíteni???

zsuzso1981 2008.03.07. 18:43:45

Szia!

Pontosan melyikre gondolsz?
Ezeknek a linkjét tudom elküldeni, de előfordulhat, hogy valamelyik nem működik már, mert ezen a listán vannak elég régiek is. Minél hátrább van, annál valószínűbb, hogy működő linkje van.
Jane Fonda >>>
- Jane Fonda's Workout Challenge
- Jane Fonda Collection: Complete Personal Trainer Series - Low Impact Aerobics and Stretch; Abs, Buns & Thighs; Total Body Sculpting
- Jane Fonda's Yoga Exercise Workout
- Jane Fonda's Lean Routine Workout
- Jane Fonda's Lower Body Solution
- Jane Fonda's New Workout
- Jane Fonda's Toning and Shaping
- Jane Fonda's workout Sports Aid
- Jane Fonda's Workout: Complete Workout
- Jane Fonda's Walk to the Music Fitness Tread
- Pregnancy Birth & Recovery
- Jane Fonda's Easy Going Workout Prime time
- Jane Fonda's Step Aerobic & Abdominal Workout
- Start Up With Jane Fonda

Sjudit84 2008.03.08. 14:18:28

Szerintem add meg neki az MP3PORTAL linkjét:D
süti beállítások módosítása