Szombat

2009.09.05. 21:10

Olyan vasárnapi hangulatom van, gondolom azért, mert holnap dolgozok, hirtelen meglepődtem, hogy pénteken írtam utoljára és mit is csináltam szombaton! A mai napomra sem vagyok büszke, nagyon-nagyn álmos voltam, sokat aludtam.
Reggeli: 1 dupla melegszendvics tk kenyérből
Ebéd: fasirtos-sült krumplis-hagymás
Délután: 1 szilvás croissant, 1 kakaós tekercs, pár palacsinta, pár almás pite....de most nagyon-nagyon tele vagyok. Lusta dög voltam, így ma sem tornáztam, majd holnap este valamit össze kell hoznom.
Viszont most valaki dícsérte a Beachbody Shaun T - Insanity-t, na szerintem kedden kipróbálom, megnézem mennyire ugrálós, mennyi hely kell hozzá....mert biztos nagyon jó! Viszonta a tapp is jó, és nem tudom, hogy nem-e ütöm agyon egyikkel a másikat, mert az belülről épít, jót tesz a hátamnak...van-e értelme, ha hetente csak 1-2x csinálom a tappot, vagy ha nem a menetrend szerint csinálom az Insanity-t. Persze a semminél sokkal több.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr301362613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NPolli · http://polli-n.freeblog.hu/ 2009.09.05. 22:57:28

Az Insanity-vel én is szemezgettem már (bár elég brutálisnak tűnik..), szóval nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a véleményed róla :-)

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.09.06. 12:33:11

az insanity engem is érdekel, persze még bátorságot kell gyűjteni hozzá... még Jilliannel edzek rá egy kicsit, hogy jobb legyek, és aztán talán bele merek vágni...
de jobb lenne más bőrén keresztül tapasztalni ;)

Sjudit84 2009.09.08. 10:56:35

Engem is érdekelne de nem merem elkezdeni. De ez a Power90 túl laza nekem, ez szerintem nagyobb súlyfelesleggel küzdőknek való és nem nekem...Na mindegy, mostmár végigcsinálom...

zsuzso1981 2009.09.08. 11:36:57

Próbáld ki nyugodtan, elég edzett vagy. Másrészt, lehet brutálisnak tűnik, de írja is, hogy pihenj, amikor úgy érzed, nyilván nem tudod elsőre úgy végigcsinálni, mint ők. Majd ma meglesz az első komolyabb program...meglátjuk!

Sjudit84 2009.09.08. 13:35:51

ÁÁ de én tudod hogy vagyok...ha csinálom akkor csinálom...mint anno a Les Millsnél amikor kidőltem mert belekezdtem és nem álltam le mikor éreztem hogy szédülés fenyeget...

zsuzso1981 2009.09.08. 13:45:08

Persze lehet folyamatosan csinálni, de itt is más tempóban csinálják, lehet gyorsabban lassabban, ez teljesen más torna, mivel bizonyos ideig ismétlés van és nem db szám szerinte, hanem időtartamban. Szerintem próbáld ki!
süti beállítások módosítása