Insanity - Fit Test

2009.09.07. 13:14

Na, igen, rászántam magam és kipróbáltam. Röviden annyit tudnék mondani, hogy "azta", mindenképpen érdemes kipróbálni, és nekiveselkedek a többinek is, nagyon jó fejlődési lehetőségeket látok benne! Aki először próbálja ki, annak egy tipp! Vegyen elő egy lapot és írja fel, melyikből mennyit tudott csinálni. Nehogy azt higgyétek, hogy végigcsináltam, mert közben pihentem és nyilván nem olyan tempósan csináltam, mint ők, de majd egyszer, ez nekem most bejött! Olyan a felépítése (legalábbis ennek a Fit Test-nek), hogy csinál egy gyakorlatot egy percig, aztán egy perc pihi és így van kb 8-10 gyakorlat, előtte bemelegítés, majd levezetés, összesen 25 perc. Szedjétek össze magatokat és hajrá!

Viszont belenéztem a későbbi anyagokba is, azaz egybe, ami holnap jön! Aztaaaaaaaaaaaaa! Na, az már brutál nem egy perc mozgás - egy perc pihenő van, de megpróbálom és napról napra jobban megy...jaj, de kár, hogy nem számoltam, miből mennyit tudtam megcsinálni, bár úgyis érezni fogom. Kicsit olyan, mint a kick-box edzések, ott is legalább így szakad rólam a víz, mint itt a résztvevőkön.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr861365726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sjudit84 2009.09.08. 10:57:33

Képzeld Zsuzso, nem tudom miért, de hiába írtalak be a kedvenc fogyiblogjaim listájába,egyszerűen nem jelenik meg a honlapon. 11 link van fent, és te voltál az első és valamiért nem mutat téged, csak a másik 10 embert...De ha átraklak a kedvenc blogok listájába, ott meg látszol...:S

zsuzso1981 2009.09.08. 11:37:50

Én is így voltam, a beállításoknál valószínűleg úgy van, hogy 10 linket mutat, ezt állítsd át, nálam is pont Te maradtál le egyszer, aztán itt átállítottam!

Sjudit84 2009.09.08. 13:35:04

Igen, közben rájöttem...de addigra már átírtam másképp...mostmár kiemelt szerepet kaptatok Noémivel:D
süti beállítások módosítása