2009.05.09

2009.05.09. 13:09

Kb 30-45 perc gyaloglás (gondoltam elsétálok és veszek Protein Delite-t, de olyan íz pont nem volt, amilyet venni akartam, majd jövő hét végén, aztán elmentem egy CBA-ba, mert most akciós az új ásványi Garnier deo, egy golyós volt, az is vitrinben, akkor elsétáltam egy másikba, ott semmilyen deo nem volt, aztán haza)

Hip Hop Abs - Ab Sculpt - 24 perc

Így a gyaloglás után jó volt, önmagában kevés, bár azért kezdtem megizzadni ezalatt a rövid idő alatt is, de egy Leslie után jobban el tudnám képzelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr581111403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása