Puhány vagyok

2009.06.10. 14:31

Na, most már tuti, hogy legyengültem. Nekiálltam Jilian - No More Trouble Zone videónak, és kb. 20 percig bírtam, ez a sok kitörés...de most is megy még, majd bekapcsolódok. Ajánljatok már nekem valami kezdő erősítést! Vagy saját kutfőből csináljak, de azzal megint nem fejlődök. Gilad-ot nagyon szerettem, de az meg egy idő után túl könnyű, most is megcsinálom kis fáradtsággal. Persze az is benne van, hogy megyek éjszakára és nem akarom kifárasztani magam...vagy csak bebeszélem...Szóval várom a javaslatokat, mit csináljak...lehet Tony-t fogom, az tetszett, de már nem emlékszem milyen.

De ehelyett elmentem délben kajálni, most nyílt Győrben: Belfrit. Már biztos ismeritek, ahogy néztem elég sok városban van. Na ja, nem tudok hivatkozást beilleszteni. Help!

Lényeg a lényeg: puhány vagyok, nem kicsit...és folyamatosan csak elképedek magamon. Foghatnám arra is, hogy a tegnapi kickbox vége elég keményre sikeredett, annyi erősítést csináltunk...persze ennek is lesz haszna, meg általában bírom is, csak ezek a fránya guggolások, kitörések, habár tudom, hogy a legjobb gyakorlatok.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr891176814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Houppette 2009.06.10. 21:44:24

Rékát nem szereted?

zsuzso1981 2009.06.11. 07:05:26

Szeretném, de atombrutál. Ha mást sem bírok még, azt hogy tudnám? :-( Annak is eljön az ideje, mert szerintem a legjobb tornák.

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.06.11. 11:12:37

na, én meg pont írtam nálam egy kommentet aznam, amikor elszállt az egész és lusta dög voltam újraírni.

Szóval azt írtam, hogy szerintem neked meg sem kottyanna a Jillian féle dolog, mert a kickbox az fejleszti az állóképességet is, meg az erőnlétet is. Meg még azt is írtam, hogy ha Jillian videóit nézzük, akkor szerintem a shape up front, shape up back-es széria a leglájtosabb, aztán a trouble zone, utána a nehezebb már sokkal a Fat Boost akármis című és szerintem a legbrutálabb a 30Day Shred (persze ha legalább két blokkot csinálsz végig).

Nade a mostani post-ra is reagálva:
amikor én puhány vagyok, akkor átalában magamtól szoktam kitalálni a gyakorlatokat. Illetve nem is magamtól, hanem vannak régi újságokból, wellness magazin mellékletekből kivágásaim, Réka, meg Alexandrás gyakorlatsorok, stb és azokat kezdem el csinálni. Általában alacsonyabb ismétlésszámmal, mint ajánlott, de azért annnyit, hogy fájjon ;) És aztán szépen emelve az ismétlésszámot.

Ami még egész jó erősítős videó a nembrutál kategóriból az az ENVY-s videó, ott mindig van egy-két könnyebb gyakorlat.

Meg szerintem Réka 2 dvd-je is jó, mert ott nem ilyen brutális, hogy egy csomó ideig ugyanazon az oldalon végzi a gyakorlatokat, hanem valahogy lazább. Már nem emlékszem pontosan, mert évekkel ezelőtt volt utoljára, de tudom, hogy azt szerettem. Az nekem csak kazettán van meg, azt pedig a szobámban nem tudom lejátszani, úgyhogy leszoktam róla teljesen.

Amúgy Réka überbrutál szerintem is!!! Houppette meg egy mazochista ;)

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.06.11. 11:14:39

és majd legközelebb ha írok, majd átolvasom elküldés előtt, hogy ne legyen benne félregépelés meg értelmetlen mondat. De ez nem most van. Csak legközelebb ;)

(bocs)

zsuzso1981 2009.06.11. 14:23:33

Azt mondod Réka 2 kevésbé brutál, mint az 1? Na, megnézem, ott van valami fürdőben, nem?
Tényleg, az Envy is jó, aztán eszembe jutottak még, bár ezeket nem is próbáltam: Great Body, Power half hour - bár ez lehet kemény, aztán volt még a Power90, úgyhogy van lehetőség, és ugye a nagy favorit Gilad, Slim in 6...csak ezek tegnap valahogy nem jutottak időben az eszembe.
Az az igazság, hogy megvannak az Alexandrák is, de talán nem is csináltam még, de asszem azt hagyom későbbre, végülis hamar lehet fejlődni.

Az meg, hogy erősebb lettem-e, hát valamilyen szempontból, ugye, amit írtam, állóképesség, hasazást is bírom, de sajnos az alhast nem, pedig azt kéne, tudok végre fekvőtámaszt, csak a kitörések, guggolások.

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.06.11. 16:54:35

jaaaaaaa, a Réka 4-hez viszonyítva könnyű a kettes. Az egyeshez képest annyival jobb, hogy talán nem annyira térdgyilkos... Bár nem tudom.

Az alhasam nekem is nagyon gyenge. Annak fejlesztésére szerintem viszont jó a Tony (az a pár, amiket kipróbáltam, vagy belenéztem), illetve kicsit kevésbé vagyok béna alhasban Chalene óta, mert abban a tízperces kis hasizmozásban van egy jópár rejtett alhasat is igénybe vevő gyakorlat, meghát a fekvőtámaszoknál is használod a hasizmodat. Ezt sosem éreztem korábban, hogy az is dolgozna, de talán chalene-nél vagy Jilliannél, nem is tudom, de úgy van, hogy sok hasazás után van közvetlenül a fekvőtámasz és így, hogy már előtte is használtam, tök észrevehető, hogy 'ajjajj, tényleg kell a hasizom is a fekvőtámaszhoz'.

Alexandra szerintem jó, nem annyira brutál, főleg a Menni fog! és az Egyensúlyban önmagaddal határozottan végicsinálható.
Alexandrától a legnehezebb szerintem a vitalitás és a Lendületben - utóbbit súlyokkal kellene csinálni végig, fenékgyakorlatoknál is, de én anélkül is elegendőnek találom.

Ja, Szandiról én is elfelejtkeztem teljesen, amikor reggel gondolkoztam

Sjudit84 2009.06.14. 21:50:57

Szerintem ti nem vagytok komplettek, méghogy Jilliannak meg Rékának vannak könnyebb tornái is??? Lófax-t:D

süti beállítások módosítása