2009.06.12.

2009.06.12. 20:00

Megvolt az 1,5 órás kickbox edzés. Teljesen más összeállítású volt (nem az edző tartotta), inkább erősítős, közben volt olyan érzésem, hogy Rubint Réka kugyafa.a ehhez képest - térdelőtámaszos gyakorlatoknál. Most kellőképpen érzem a combom, jó lesz holnap. Nem baj, erre kell rámenni, erősítés, erősítés!

Viszont sikerült annyira isteni bagett-et sütnöm, hogy muszáj volt ennem pár szeletet paradicsommal és olívaolajjal, nyami!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr851181620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.06.12. 20:40:23

a bagett az nem jó :( mert amikor az én édes sweet exemmel együtt keltünk és nem kellett rohanni, akkor mindig bagettet ettünk és ő mindig csinált fincsi olivás-paradicsomos-meg mindenfélés melegszendvicset nekem.
Én meg viszonzásul áltaban csak snidlinges vajkrémeset csináltam. De ő azért úgy viselkedett, mintha azis jó lenne.
Nosztalgia és off vége.

ki tartotta az edzést, ha nem az edző?

zsuzso1981 2009.06.12. 20:47:14

Ki tartotta? :-) Szóval az edzőnk meghúzta a hátát, így a fia tartotta, már egyszer tartott edzést korábban is, akkor én nem voltam. Teljesen más volt, de ilyen is kell!

Sjudit84 2009.06.14. 21:49:45

Nálunk ha az aerobik órát a tanárnő valamelyik talpnyalója tartja, úúúúgy utálom! Ebből is látszik hogyha nem ő lenne a tanárnőm, tutira nem szeretném az aerobikot annyira...

zsuzso1981 2009.06.15. 19:29:56

Egyébként nálunk jó volt, totál más összeállítású volt, kicsit komolyabb...na jó, nagyon, de tegnapig izomlázam volt, nem kicsit!
süti beállítások módosítása