Shopping

2009.06.16. 14:13

Ma testmozgás egy része letudva. 2*30 perc séta, vagyis inkább gyaloglás Árkádba, aztán haza, elfele fülledt felhős melegben, hazafele már ezer fokban hosszú, fekete farmerben.

Hogy ne lógjak ki a sorból, megmutizom, mit vettem:
Azért is jó, mert ilyen pamutos a dereka, tudjátok, ilyen lehajtós így takarhat, összefoghat, amit kell.
Próbáltam még egy farmert, annyira jó fazonja volt, amilyet keresek már régóta, egyszer sikerült egy feketét vennem, azóta se még egyet, hát nagy volt, meg jóval kisebb méretek, ami soha nem lesz az én méretem (36), pedig olyan jó szabása volt, semmi extra, egyszerűen egyenes szárú és ilyen világos szürkés színe volt. De ott kellett hagynom, kicsit stretches volt, így akár rénézésre nem is volt most gáz, de ahogy hordom nyúlik, és már most nem volt feszes a derekamon. Ha 5ezer alatt lett volna megveszem, de így nem akartam, és ami még jobb, olyan jó hosszú volt a szára....majdnem hosszú, pedig ilyen nadrágom még nem is volt. Mondjuk ezért szeretem a Mango-t, mert vannak normális méretek, és vannak elég hosszú szárú nadrágok is.Ű
Még egypár egyszerű, egyszínű trikót kell vennem és kész, nem túl sok ujjatlanom van....vagy mind vasalásra vár???
Na, lépek oldalast sütni és petrezselymes krumpit! :-)
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr921188821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása