2007.12.27. 08:47

Üdvözlök mindenkit a blogomon! Többek után azt hiszem én is itt fogom leirogatni, hogy mikor mit tornázok, hogy elérjem az nagy célt! Kb 10 kg-t szeretnék fogyni. 1,5 hónapja elkezdtem konditerembe járni, kg-okat még nem igazán látok, csak (1-2 kg), de látványra már van változás! :-) Mikor elkezdtem edzeni, 22,3 % volt a testzsírom, ez elvileg a normális keretek között van, de...azért a hasamból, derekamból, combomból lenne mit lealkudni! A súlyom viszont a normális felett van, tehát nem értem. A lényeg, hogy kb 10 kg-mal kevesebb szeretnék lenni. Két éve csináltam a 90 napos diétát, azzal le is ment kb ennyi, és arra már csak egy kis edzés kellett volna, és pont jó lett volna, de sajna az visszajött! Próbálkoztam később újra, de fájt a gyomrom, és abbahagytam. Aztán gondoltam a turbo diétára is, de sajnos én ennyire nem bírok lemondani a kajáról, hogy csak turmixot igyak, ez nem is normális! Úgyhogy jelenleg kondizok, és januártól újra próbálkozom a 90 napossal, hátha...! Szeretnék eljutni arra a pontra, hogy ehetek szinte bármit, és nem látszik meg, mert edzeni meg járok. Elkezdeni nagyon nehéz volt, de most már járok kb heti 3x, attól függően, hogy hogy' dolgozok. Sajna most az ünnepek kimaradtak, de bepótolom. Minden alkalommal 50 percet vagyok a futópadon (gyaloglás - futás), ezt az edzéstervet a neten találtam. Aztán egyik nap felsőtest, másik nap alsótest következik, bár a has általában mindegyik napban benne van! Hát egyelőre ennyi! Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr81276034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edit 2007.12.28. 11:02:06

Szia Zsuzso!
Én is hasonló cipöben járok mint te, most januárban kezdem a 90 napos diétát, ha tudsz ajánlani egy pár receptet azt nagyon megköszönném! és én is úgy döntöttem hogy elkezdek fitness terembe járni. Hát remélem összejön! Sok sikert és kitartást kívánok neked!

Sjudit84 2007.12.28. 11:35:51

Gratula és sok sikert a blogodhoz illetve az átalakuláshoz!:)
Tetszik hogy nem fogyózásnak, vagy ilyesminek hívod...

Hát amikor először hallottam a 90 naposról, engem is érdekelt, de sajnos tudom hogy nem tudnám betartani, pedig tudom hogy jó receptek vannak benne meg minden.

Ha itthon laknék, akkor meg tudnám csinálni de így hogy az albérletben sosincs szinte semmi kajám, mert olyan drága lenne minden összetevőt megvennem, ezért...:S

Bocsi hogy nem reagáltam hamarabb, de olvashatod nálam hogy eléggé passzon vagyok. De most hogy olvastalak, megint van kedvem gyalogolni egy kicsit:)

Nem ismerem mindegyik szerkesztőgombot, de majd megtapasztalod ahogy telik az idő, ne félj. Képet már tudsz betenni, azt látom.:)
Az hogy miért nem hagy sort ki neked, azt nem tudom, mivel nekem ezzel semmi gondom nincs.:(
Na, sok sikert, majd olvasgatlak!:)

musi 2008.01.01. 20:55:32

Az elhízás, zsírosodás tápanyag hiány miatt van, amit a 90 napos diéta csak tovább fokoz. Csak vizet és izmot veszít az ember vele, ezért van, hogy utána visszapattannak a kilók.

Fogok írni egy komplett táplálkozás-edzés cikket, érdemes rámnézni :)
süti beállítások módosítása