Showtime

2009.08.30. 02:22

Ma is volt egy "kis" sport, de nézőként. Nagyon jó volt! Először voltam ilyen minőségű/minőségi rendezvényen, de nem utoljára!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr41348180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sjudit84 2009.08.30. 14:18:21

Hehe, vicces, én is egy hete voltam kb. a debreceni K-1 Nagydíjon!:)

Na mi van már Zsuzso, hol maradnak a bejegyzések? És mi ez a T-tapp láz mindenkinél? Valamiről lemaradtam? Nekem anno az nem tűnt valami nagy számnak így le se töltöttem...mi olyan különleges benne?

zsuzso1981 2009.08.30. 14:25:16

És tetszett?
Akkor talán érted, miért nem merek bunyózni...féltem a fejem...mást nem.

Taap-láz: annak idején nekem sem tetszett, de kipróbáltam és a rövid program alatt is izzadtam és ha tényleg hatásos napi 15 perces tornákkal is...pedig az eredmények ezt mutatják.

zsuzso1981 2009.08.30. 14:26:31

Ja, hol vannak a bejegyzések??? Ahol a tornák...de most azt találtam ki, hogy írok minden hétre tervet, mikor mit csinálok és megpróbálom betartani.

Írtam a blogodon keresztül egy üzenetet, megkaptad?

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.08.30. 21:59:01

jé, én is most akarok egy hétre előre tervezni :D miccccsoda véletlen :D

amúgy tök hard-core-ok vagytok, még szórakozásként is sportot bámultok :)

zsuzso1981 2009.08.31. 08:17:17

Az előre tervből végül most nem lesz semmi. Elkezdtem, de rájöttem, hogy egész hónapban 3x jutok el kick-box-ra, így most egy hónapig csak Tapp-ot csinálok.
Én az ilyet mindig élveztem, de amióta csinálom is, így még jobb, mert jobban képben vagyok, meg a sportolásomnak is jobb, mert jobban látom, melyik ütés-rúgás pontosan mi célt szolgál.

Sjudit84 2009.08.31. 09:56:53

Igen megkaptam az üzeneted, a török zenésre gondolsz, nem? Különben honnan tudtam volna hogy kérsz zenét ha nem onnan?:D

Mike: Én akarok lenni Magyarország első női focikommentátora, engem minden sport vonz! De komolyan, tök szívesen lennék sportkommentátor! Mos is a Sport TV-s kommentátor koma mögött ültem...Figyeltem hogy tud ennyit beszélni miközben nekme ráncos lett a szám az "úúúúúú"-któl egy-egy ütés után:D

Nagyon élveztem, nagyon szeretem az ökölvívás minden formáját és élőben sokkal brutálabb mert hallatszanak az ütések jobban. Meg mondom második sorban ültem...nagyon jó volt!

zsuzso1981 2009.08.31. 10:05:38

Jóóóvannaaaaa!

Szólj ám ha legközelebb lesz ilyen esemény felétek! Hátha...

Hogy sikerült ilyen jó helyen ülnöd? Melyik sport tv volt kint?

Sjudit84 2009.08.31. 11:22:39

Asszem a Sport1 közvetítette utána pár nappal... Hogy sikerült ilyen jó helyre ülnöm? Kiperkáltam érte az 5900.-Ft-ot...két hétig csak ezért tartottam különórákat...

zsuzso1981 2009.08.31. 11:38:41

Én amikor nézem a sportcsatornákat, mindig foci megy rajt, na, majd legközelebb figyelek.
TV6-on vasárnap esténként mennek Showtime mérkőzések.
Basszus, az enyém kicsit drágább volt...de igazából bárhova ülhettünk volna, csak a drágább helyek mind fullon voltak.

Sjudit84 2009.09.01. 10:19:26

A VIP jegyek itt is drágábbak voltak, de oda minek ülnék? Az tele van hülye arcokkal. Én odamentem az előtte lévő erősember versenyre is, így már nagyon korán ott voltam és elfoglaltam a helyem...igazából az első sor le volt foglalva, úgyhogy ezért maradt a második, nem panaszkodom, így is jól láttam. Hát igen a Sport TV-ken elég sok foci megy, de pl. sokszor megy tenisz is, meg pl. box is, csak nem annyira napközben. Port.hu-t tessék nézegetni:)

zsuzso1981 2009.09.01. 18:41:58

Igenis...nézegetem! :-)
süti beállítások módosítása