2008.01.14.

2008.01.14. 18:33

Most éppen lejárt a kondibérletem, és nem ballagtam el venni, úgyhogy azért picit tornáztam itthon. Valami gyorsat akartam, mert elszunyókáltam az időt, úgyhogy kipróbáltam Béres Alexandra - Nyerj időt! tornáját. Pont elég volt, többet most nem tudtam/akartam volna. Rájöttem nekem mi nem tetszik a tornáiban. Egy csomószor a fejét mutatják, ahogy beszél, és nem a gyakorlatot, engem ez zavar, mert szeretném közben látni is, igaz, hogy elmondja előtte, de akkor is. Aztán később mutatják távolabbról is, de az elején...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr49297331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

UltraViola 2008.01.14. 19:44:56

Szia Zsuzso!

Ezt már én is észrevettem. Legutóbb az "Egyensúlyban önmagaddal" videójára tornáztam, és úgy rémlik hogy abban is vannak ilyen fura kameraállások.

Sjudit84 2008.01.17. 12:25:29

Igen, tegnap én is pont ezt figyeltem meg! Nagyon jó milyen egyfelé jár az eszünk! Lassan már egyszerre is fogunk menstruálni mint az együtt lakó nők LOL:D:D:D
süti beállítások módosítása