Hétfő

2009.08.31. 18:45

Mai mozgás elmaradt...lusta dög voltam, helyette pakoltam, ablakot pucoltam, mosdót, kádat mostam ki, porszívóztam, felmostam.

Reggeli: 1 főtt kukorica
Tízórai: 2 kis szelet melegszendvics (dupla kenyérből, de egy szelet volt akkor kb. mint a numerikus billentyűzet)
Ebéd: kb 10 cm-es májashurka 2 kis szelet kenyérrel (egy gyürke és a következő)
Nass: 3 szem Győri Édes Kakaós Duplajó
Gyümölcs: egy banán, egy őszibarack, pár szem szőlő

Na, ez ránézésre hány kalória lehet?

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr461351331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sjudit84 2009.09.01. 10:17:32

MÁJASHURKA???:D:D:D

zsuzso1981 2009.09.01. 18:44:44

Őőőőő...igen! Miért? :-D

Sjudit84 2009.09.01. 21:51:08

Hát semmi csak az jutott az eszembe ahogy azt elolvastam hogy "Na most jól odab*sztál neki" a májashurkával:D:D:D A máj mint belsőség nagyon egészséges ugyebár, vérképzés meg minden duma amit hozzámondanak, én nagoyn szeretem (főleg a liba és csirkemájat:D), de a hurka szóról mindig valami zsíros jut az eszembe...persze ha egy nap ilyet eszel azzal semmi gáz nincs:) Csak úgy írtad le valahogy, mintha kb. grillezett csirkemell lett volna...

Én egyébként nagyon szeretek enni (ha ez még nem derült volna ki), szóval egy jó napon a hurka mustárral nekem jöhet...

zsuzso1981 2009.09.01. 21:55:24

Én egy szóval nem mondtam, hogy diétás a májas hurka, csak gondoltam írogatom, mit ettem, így jobban szembesülök magammal! Egy nap sem lesz diétás! És igen, én is nagyon szeretek enni!
süti beállítások módosítása