2008.01.29. 13:08

Nos, az utóbbi időben kissé elmaradoztam, és sajna nem csak az írásaim. Konditeremmel úgy votlam, hogy épp lejárt a bérletem, és mindig, mire menni tudtam volna, pont nem volt nálam annyi pénz, amennyi a bérlet, meg ezer fele járt az agyam. Az itthoni tornáig meg nem jutottam el! :-( Gonodltam, majd ma megyek (tegnap-tegnapelőtt éjszakás voltam, így azok a napok eleve kiesnek), DE: vettem egy új csizmát, és olyan szinten kitörte a lábam, hogy kondicipőben is csak bicegek! Kb 2*2 cm átmérőjű vörös seb, a bal lábamból még mindig váladékozik. Úgyhogy marad az itthoni torna egypár napig. Azt még ki kell találnom, melyiket...ez a legnehezebb. Az én kedvecem a Slim in Six, de nem lehet mindig azt. Aztán meg azzal is telt az idő, hogy linkelgettem az új tornáka. És annyiszor ittragadtam a gép előtt! :-( De holnap tutira belefogok valamibe! Aztán meg a kajavisszafogásba is. MÁr tegnap-tegnapelőtt úgy ettem, hogy a husit este salátával (nappal meg aludtam)-ez jó! :-) Valamelyik újságban olvastam, hogy a horszkópom szerint ajánlott diéta a szétválasztó, végülis amit a Testkontroll könyven olvashattunk. Bár az sajna nekem nincs meg, ha valaki esetleg tudná, hogy hány órának kell eltelnie szénhidrát után, hogy fehérjét ehessünk, ill. fordítva, az megírhatná. Köszi!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr100316225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sjudit84 2008.02.07. 10:47:48

Ijjj, sajnálom ezt a lábkitörés dolgot...annyira utálom ha ez történik:(
Főleg nyáron...pfff

Ngelina 2008.02.24. 11:53:59

Max annyit szoktam tenni a lábfeltörő cuccokkal, hogy:
a) Ha nagyon drága volt / nagyon minőségi akkor érdemes egy cipészt felkeresni a topánnal, hátha tágítani tud rajta. Ha ő nem tud segíteni: kuka...

Ha meg nem egy átlagosan drága konfekciócsimma akkor egyből mehet a kukába :)

Ha csak nincs gyémántokkal kirakva és nincs az oltár előtt vagy az Oscar gálán jelenésed benne, nem éri meg az öncsonkítást egy lábbeli sem. Ez csak egy cipő a milliárdból, lábad meg csak kettő van.

Sjudit84 · http://sjudit84.blog.hu 2008.02.24. 22:11:51

Ill. még egy lehetőség kuka helyett:
www.teszvesz.hu :)

zsuzso1981 2008.02.27. 18:24:56

Csak tudod én a 42-3 lábammal nagyon örülök, hogy végre találtam egy csizmát. Volt egy cipőm iszonyatosan feltörte a lábam, aztán a végén a legjobb cipőm lett.
Nekem is leginkább azzal volt a probléma, hogy magassarkú.
183 cm-el nem hordtam soha magassarkút, gondoltam itt az ideje, hogy hozzászokjak. Hááát, nem egyszerű!

Sjudit84 2008.02.27. 22:41:19

Aaaz igen, jól megnőttél!:D

Hát te tudod...nekem is vannak olyan cipőim, amik kitörik a lábam, de csak mondjuk a nap végére...ha kezdettől fogva mikor felveszed, fáj a lábad benne, akkor hagyd a fenébe, mert tényleg elrontja az egész napodat!
süti beállítások módosítása