2008.02.04.

2008.02.04. 11:12

    Na, ma kipróbáltam a híres Pump It Up-ot!
Megértem Judit miért nem bírta végigcsinálni! Vagy az én erőnltemmel van a gond?! Mindegy, lassan, de biztosan.
    Régen a kis 20 perces tornákat csináltam Giladtól, és igen, látványos is volt, és lassan, de biztosan felépítettem az erőnlétemet. Talán most is azt kellene?!
      Vagy:
      Debbie Sieber - Slim in 6
        Ez nagyon jó kis torna, bár én egyelőre az alap szinten nyomom, de talán egyszer továbblépek. Elég rövid, és ránézésre nem is túl fárasztó, mert "csak" lábemelgetés...de azért én megizzadok.

        A bejegyzés trackback címe:

        https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr49324309

        Kommentek:

        A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

        Sjudit84 2008.02.07. 10:51:46

        Na, nekem pont most sikerült végigcsinálnom a PUMP IT UP-ot, nagy sikerélmény volt:)
        Mindezt a Turbo Jam-nek köszönhetem egyébként, biztos vagyok benne, attól lett jobb az állőképességem...

        Próbálnék mindig esélyt adni a Slim in 6-nek, mert a Milliondollarbody.com oldalon nagyon sokan azt mondják, hogy azzal kezdték és az hozta meg nekik a változást az elején, de valahogy nekem olyan unalmas...hiába rakok be mellé zenét...nem tud motiválni...vagy lehet már nagyok az igényeim a Turbo Jam és a Pump it up után?:D

        zsuzso1981 2008.02.07. 23:51:32

        Már túl edzett vagy!
        Vagy egyszerűen mindenkinek más jön be!
        Én nagyon elfáradok attól, hogy követem ezeket a koreográfiákat, bár Te egyébként is jársz aerobicra néha, talán az, vagy jobb adottságod van azokhoz a dolgokhoz!
        Miket írtak a Milliondollarbody.com-on róla?

        Sjudit84 2008.02.09. 21:28:35

        Hát én nagyon szeretek táncolni, szóval minden ilyen táncos dolog motivál,csak ahogy Moustaki írta, az ő lányának van lehetősége eljárni ilyen tánccsoportokba, de ahonnan én jövök, a társastánc volt az egyetlen táncfajta, amit lehetett csinálni anno, azt meg azért nem tudtam, mert általában a buszom már elment haza addigra és nem tudtam volna a városban maradni...úgyhogy azóta is szenvedek ettől és megragadok minden esélyt, hogy valami táncosat csináljak:)

        Hát van fórum mindenféle BeachBody tornának ott és a legtöbb ember a Turbo Jam-mel vagy a Slim in 6-szel kezdi...akinek bejön a Slim in 6 és 6 hétig megcsinálja, az utána általában a Power 90-ra majd a P90X-re megy át...

        Tehát aki általában Slim in 6-szel kezdi, az marad a súlyzózós tornáknál, nem megy át általában a Turbo Jam-re...hát kb. ennyit.

        Azt mondják a Slim in 6szel az alatt a 6 hét alatt el lehet érni azokat a változásokat, ami motiválja az embert és további eredményekre sarkallja, hát kb. ennyi.

        Sjudit84 2008.02.09. 21:29:32

        Kétszer írtam hogy hát kb. ennyi :D:D:D
süti beállítások módosítása