2008.03.05.

2008.03.05. 16:50

Egy edzésem kimaradt, 1-én is voltam, és akkor bevezettem egy új dolgot az edzésembe. Mégpedig a lépcsőzőgépet. Eleinte próbáltam, de csak kapaszkodva, márpedig úgy nem igazán jó. És most gondoltam ismét kisérletezek. Egyelőre 5 percet csinálok alkalmanként, aztán lassan feljebbviszem, de most ez is elég. 34 emelet ennyi idő alatt. Egyszer megmászom a nem létező World Trade Centert is! :-)

Ma volt a második alkalom, hogy lépcsőztem. Ez elég jó dolog - rá kellett jönnöm - , mert az 5 perc alatt is jól leizzadtam és elfáradtam. A hosszabb cardiot még mindig az edzés végére tartogatom.

Arra gondoltam, hogy munka után is lemegyek majd, mást nem fél órát futni, vagy inkább hegynek fel gyalogolni, aztán utána szauna.! Elvégre hamarosan itt van a nyár!!!! Most kell összekapnom magam. Sokkal több zöldséget kellene ennem. Cukrot nem eszek/iszok sokat. Leginkább vizet iszok. Alkoholt se ittam nem is tudom mióta, a pár pohár bortól eltekintve. Bár jövő hétvégén szülinapom lesz, akkor kirugunk a hámból...már rám is fér.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr37366957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása