2008.03.09.

2008.03.09. 21:09

Ezt kellett megélnem. Két napig nem tudtam menni, és már tegnap is alig bírtam magammal, úgy elmentem volna, de nem fért bele az időmbe! De ma este eljutottunk. Bemelegítő biciklizés megvolt, aztán az 5 perces taposás, felsőtest, és aztán hasizom...és alig bírtam kifárasztani a hasam...mondjuk majd holnap kiderül, hogy sikerült-e. Meg a hasizom közé beékeltem a derékfordítást, bottal a vállamon, az derékre nagyon jó. 3 sorozat (hasprés, lábemelés, 100 fordítás a padon)

Aztán ellazulásként egy kis szauna...annyira jólesett! Holnap folyt. köv. Még késő délután nem voltam hétköznap, majd holnap kiderül, mennyien lesznek.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr51373170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása