2008.03.11.

2008.03.11. 14:02

Mai napon csak itthon tornáztam. Csak egy rövid tornát akartam. És a tökéletest találtam.

Gilad

Nem tudom, ki ismeri, ki nem. Én anno (kb 10 éve) erre tornáztam otthon. Mindössze 20 perces blokkok, de nagggyon jó. Meg is izzaszt - legalábbis engem - kellemesen elfáradok, és megmozgat mindent. Az első része bemelegítés, aztán egy kis aerob, a második része erősítés (ha jól emlékszem - egyikben alsótest a másikban felsőtest van) és hasizom mindig, és a végén egy kis nyújtás. Ha valaki rövid tornákat keres, azt ajánlom.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr26376029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sjudit84 2008.03.12. 13:06:31

Gilad a tipikus 80-as évek Amerikája feeling-et testesíti meg számomra:D
Ja meg az Arnold Schwarzeneggeres izomagyúságot is:D Jó lenne a tornája, de sajnos maga a pasi annyira taszít hogy nem bírok rá tornázni:D
süti beállítások módosítása