2008.03.17-18.

2008.03.18. 12:06

Szokásos edzőtermi párosítás megvolt. Egyik nap alsó-, másik nap felsőtest. A hasizom persze mindkét nap. Második napon kihagytam a felvezető 10 perces tekerést, csak tapostam percet, azalatt éppen annyira leizzadok, hogy jó bemelegítésnek.

Aztán a másik terv, hogy kihagyom a gépeket az edzésből, és súlyokkal dolgozom. Mell-és hátizomhoz 2x1,5 kg, bicepsz-tricepsz 2x2,5 kg súly. Alsótestnél pedig 2x1,5 kg súllyal guggolok, csinálok kitöréseket. Térdelőtámaszban lábemelések, itt vagy bokasúllyal, vagy anélkül - eleinte inkább anélkül.

Most jutottam el odáig, hogy látom a változást. Főleg derekamon, hasamon. PErsze az utóbbi időben odafigyeltem a kajálásra is, talán ezt adta meg a döntő lökést. Este tükörtojást ettem natúr, vagy egy szelet teljes kiörlésű rozskenyérrel...

Viszont messze még a vége.

Amikor látom az eredményt, hajlamos vagyok egy kicsit megfeledkezni magamról, és ellustulni, többet enni...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr44385952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása