2009.03.05.

2009.03.05. 14:50

Na, ma is sikerült belenyúlnom a tutiba! Elég brutál edzést találtam magamnak.

Tatarek Rezső - 60 perced edzése, na jó ez csak 55 volt.

Azt vettem észre, hogy amióta kickboxra járok, kevésbé erősek az izmaim, kondizás mellett talán jobban végig tudtam volna csinálni.

Mikor még jártam kondiba, de jártam már kickboxra, akkor is nehezebb volt az erősítő gyakorlat.

Mindazonáltal a kickbox-szal jobban izzadok, jobban átmozgat, rugalmasabb vagyok, és van aki diktál, magamtól előbb abbahagynék egy-egy gyakorlatot.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr53983265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása