2009.05.02.

2009.05.02. 11:54

Ma nem lesz torna, azaz ma sem, szerintem holnap sem. :-( De soha ne mondd, hogy soha. Most nyár közeledtével próbálok erőt gyűjteni, belinkeltem oldalra pár sorstársam blogját, őket olvasva talán erőt kapok a kajálás visszafogására és a mozgás újra rendszeressé tételéhez.

Pár napja beszereztem egy köpölyözőt, állítólag nagyon hatásos, igaz fáj és kék-zöld foltokat, véraláfutást hagy maga után. Nos, az rendben volt, hogy fájt, főleg a kényesebb területeken, azaz nem is a combom oldalsó részén több a narancsbőr, de ott iszonyatosan fáj, de a szépségért meg kell szenvedni. Szóval várjuk ki a végét, a többszöri testáplónak köszönhetően máris jobb a fogása. Utolsó alkalommal úgy csináltam, hogy fahéjas testápolóval bekentem magam, betekercseltem és csináltam egy Leslie Sansone-t utána könnyebben ment, asszem torna után mindig fogom csinálni és mivel sokat kell mellette ínni, megiszom a maradék szűzteámat. Persze, lehet, hogy valakinek nem világos, hogy is működik a köpölyöző:

Vákuummasszázs narancsbőr ellen
A vákuummasszázs során kitágulnak az erek, s felgyorsul a szövetek vér- és nyirokkeringése, tehát javul a leromlott alapanyagcsere. A természetesen percenként 3 cm-nyit előrehaladó bomlástermékeket és zsírt szállító nyirokfolyadék áramlási sebessége akár ötvenszeresére is felgyorsulhat. Mivel a zsírsejtekben a vákuum hatására feszültség keletkezik, ettől a sejtek egy jelentős részének a burka szétpattan, így a zsír kifolyik belőlük, s a nyirokkeringéssel távozik. Ezért a vákuumos kezelés a helyi fogyasztásban is jó eredményt hozhat. A vákuum aktiválja a rugalmas rostokat termelő kötőszöveti sejteket, ennek köszönhetően a bőr sokkal feszesebb, és elasztikusabb lesz a kezeléseket követően.
A kezelés során a rugalmas rostokat termelő sejtek is aktiválódnak, s így a bőr sokkal feszesebb, üdébb lesz.
A masszázs eleinte ugyan kissé fájhat, ám a kúra előrehaladtával, s a bőr állagának javulásával ez a kis kellemetlenség is megszűnik. 10-15 kezelés (heti 2-3) látványos változást hoz, ezért az egyik leghatásosabb eljárásnak számít.

Nos, meglátjuk...

Lényeg a lényeg, támogassuk egymást!
 

A mai sem diétás nap lesz, délután köszöntés is...

Reggeli: 2 kakaóscsiga :-(
Ebéd: sült krumpli egy fél natúr husi
 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr901098556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.05.04. 13:11:28

minden alkalom után kék-zöld leszel? nagyon-nagyon? csak kíváncsi vagyok, semmi egyéb. Mókás látvány lehet.
Nálam sajnos ez a módszer is kimarad, mert már így is csúnyán látszanak az elpattant vagy nemelpattant hajszálereim :S

ja, a szűztea bevált? barátnőm itta egy időben és rá semmilyen hatással nem volt (mondjuk ő a "fogyókúrái" idején is annyit eszik, mint Apu az öcsém meg én együtt)

zsuzso1981 2009.05.04. 19:16:16

@Mike/Noémi, kinek hogy tetszik:
Nekem semmi kék-zöld folt nem volt, pedig legtöbben azt mondták, talán magával finomabban viselkedik az ember.

Szűztea...kicsit beindította az emésztésem, de nem gázosan, de 3-4 nap után elfelejtettem, tehát nagy eredményt nem várhattam.

Sjudit84 2009.05.05. 20:43:15

Vazz ez nagyon fájdalmasnak látszik, én nem csinálnám:D

zsuzso1981 2009.05.06. 17:12:38

@Sjudit84: Nem annyira gázos ám! És különben is, a szépségért meg kell szenvedni, és ha ezzel elmúlik a naribőr...és mindig jobb, kevésbé fáj, főleg hogy múltkor fóliás torna után csináltam.
süti beállítások módosítása