2009.05.18

2009.05.18. 21:32

Slim in 6 - Start it up ~25 perc

Akármikor előveszem, mindig rájövök, hogy miért is szerettem. Ebben a rövid időben is jól meg tud izzasztani. Ez is tökéletes azokra a napokra, amikor dolgozok 12,5 órát, és mégis mozogjak valamit - remélem nem lelkiismeret-nyugtatás, de 1,5 órás tornát nem fogok itthon csinálni.
Esetleg van valakinek ehhez edzésterve, mennyi idő után kell áttérni a következő szintre, bár nem munkás napokon talán nekiugrok.
Régi szép idők, amikor még munka után mentem kondiba, meg is látszik, hogy ez elmaradt, szép lassan kezd visszajönni a hasam, most van az, hogy azt kell mondjam, hogy vége! Igenis figyelni kell, csak mindig befigyel egy-két... marék mogyoró...ez az én kényes pontom. Régen mozogni sem mozogtam volna. Most az már megvan, arra már általában nem úgy kell rábeszélnem magam, de a kaja...És éjszakás műszakra hiába viszek salit, nem látok különbséget, de legalább több zöldséget viszek.

Minden nap egy szép test...talán lelkesít, majd elválik. És igenis ösztönözzük már egymást, hogy figyeljünk a bevitt kalóriákra, legalábbis nekem kell a seggberúgás, mert ha nagy nehezen letornáztam 10 kg-ot, nem szabad folytatnom a visszahízást.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr11130365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sjudit84 2009.05.24. 12:19:28

Mindig próbálkozok ezzel a Slim in 6-szel de valahogy engem annyira untat, pedig annyi embert mutatnak aki azzal fogyott le, szóval biztos jó,meg érzem én a gyakorlatokról hogy jók de valahogy olyan unalmas nekem:(

zsuzso1981 2009.05.24. 19:52:32

Engem abszolút nem untat, én szeretem, bár még csak ezt próbáltam. Nincs valakinek edzésterve hozzá?
süti beállítások módosítása