Narancsbőr

2009.05.19. 22:47

Mai nappal fordulóponthoz érkeztem, már tegnap is érett bennem a dolog, de ma tükörbe néztem. Fáradsásgos munkával ledolgoztam 10 kg-ot és úgy gondoltam, hogy majd figyelek és időben észre fogom venni, ha kezdenek vissza kúszni a kilók, asszem most van az utolsó utáni pillanat, de ez a nyár már nem lesz tökéletes, nem lesznek popsit épphogy takaró szoknyák....bár....még bármi lehet.

Szóval ideje felvenni a kesztyűt mind a combommal, hasammal, narancsbőrrel és rendszeresíteni a dolgokat.

Egy idézet:
A narancsbõr ellenes harcodban a legfontosabb amit el kell érned a belsõ megújulás. Fontosabb mint a külsõ krémek satöbbi használata. A krémekkel és kezelésekkel inkább a bõröd felületét tudod simábbá tenni a felsõ rétegeken javítani. Persze ez fontos sokat segít, de ahhoz, hogy igazán felszámold a problémát, ennyi nem elég.
Ehhez kell a belsõ megújulás, új táplálkozási szokások, új étrend kialakítása, új hozzáállás, stressz kezelés, idõbeosztás helyes kezelése,  egy szóval mind testi mind lelki megújulás. Úgy hangzik mint egy komplett életmód változás? Igen! Nagyjából az is.
Ha egészségesebben élsz, nem viszel be sok méreganyagot a szervezetbe, eleget mozog a tested, izmaid, nem rakódik le felesleges zsír, nem idegeskedsz sokat (nem romlik a keringésed, emésztésed), akkor sokkal nagyobb eséllyel harcolsz és sokkal nagyobb eséllyel szünteted meg a narancsbõrt, mint hogyha csak egy vagy két dologra figyelnél, mint egy jó diéta vagy egy krém vagy egy kis testmozgás hébe-hóba.

Szóval, amit tenni tudok és fogok is!
- szűztea teljes hátralevő filtert megiszom
- erősítő gyakorlatokat végzek, hogy kifeszüljün a bőröm (ugye Judit :-))
- minden másnap köpölyözés
- minden nap narancsbőr elleni krém
- több zöldség

Azt hiszem, ezek nem elérhetetlen, megcsinálhatatlan dolgok, csak figyelni kell és megéri. Bár azt mondják, hogy a pasik észre sem veszik a narancsbőrt, de mi/én nem ezért csinálom, hanem magamért, mert engem zavar. Tulajdonképpen, aki így nem fogadna el, az nem kell úgy, ha nekem más/jobb külsőm lenne, nemde?

Szóval kezdett elszaladni velem a ló, de most megálljt parancsolok, este szigorúan turmix! Ennek, ha másnak nem is, de hatnia kell! A lényeg, hasonlítsuk össze a két képet! Nem olyan szeretnék lenni, mint az első kép, hanem, mint a második. Holnap - ha jut időm és kedvem - csinálok egy képmontázst vékony nőkről, és az lesz a hátterem, talán ösztönöz. Minden nap beszúrok egy szép alakot....nem tudom, mit kéne még tennem, mi tudna még ösztönözni. Sokan azt mondják, nem tudják, miért nem fogynak, szerintem mindenki tudja, csak nem őszinte magához. Én nagyon jól tudom, hol szúrom el, mit kéne máshogy csinálnom, csak valakinek meg kéne csinálnia! Nem diétára vagy villámfogyókúrára van szükség, akármennyire is kecsegtető a heti 3 kg és társai, hosszú távon nem működik, életmódváltás kell, bár ebben is változtam pozitívan, de még-még-még!

Na, hogy ebből az egészből mit is akartam kihozni...inkább vissza sem olvasom, mert könnyen lehet, hogy valami összevisszaságot sikerült írnom, de akivel egy cipőben járok, az talán tudja, miről gagyogtam itt össze-vissza.

Ja, és ma telefonáltak, hogy pénteken lesz már epres-fehércsokis turmix is! Jövő hét végén Riviéra, talán ezzel kéne beérnem vacsira! Addig lesz időm hozzászokni!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr391132436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Houppette 2009.05.20. 20:51:52

Tudom, mit "gagyogtál itt össze-vissza" :-D

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.05.21. 15:46:23

nem ártana nekem sem egy jóóóóó nagy elhatározás *sóhajt*

Sjudit84 2009.05.24. 12:31:08

Hehe...nyomjad az erősítést:)))

Szerintemis tudják az emberek hogy hol szúrják el mind...vagy legalábbis én megmondom nekik ha ők nem tudnák szívesen:D:D:D

Különben díjazom az ilyen hosszú bejegyzéseket:)

Milyen Riviéra??????:O TE SZEMÉÉÉÉÉÉÉT:D *irigy*
süti beállítások módosítása