Update

2009.05.21. 07:53

Most olvasom, hogy elkészült Réka új tornája és ez a borító, itt pedig az info:
www.norbi.hu/index.php

És tegnap sétálgattam a belvárosban és hazafele láttam, hogy Update Pékség is van, de lehet, hogy még csak kialakulóban, mert a honlapon nem láttam és hirdetést sem. A napokban nyílt meg Réka szalonja is.
Az jó, mármint a pékség, mert hallottam, nagyon laktató és finom dolgok vannak, persze gondolom nem olcsó, majd megkuksizom egyszer.
A szalon meg...az nem olcsó, nem tudom a krémjei milyenek lehetnek, mert az nem drága, mármint a narancsbőrös krém.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr171134820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sjudit84 2009.05.24. 12:35:34

JUHHÚÚÚ, új videó? Na kíváncsi leszek....Szandi most a terhesség miatt tutira nem ad ki egy ideig videót, szóval marad Réka. Nekem ez a kép annyira nem tetszik, valahogy nem professzionális a színe, most ez hülyén hangzik, de olyan mintha kb. az én fényképezőgépemmel készült volna. Nekem a NAPI 20 perc borítóján az tetszik a legjobban hogy tök desing-osan néz ki...

Mindenesetre a gyakorlatokra kíváncsi leszek (úúú de marha izmos Réka, nekem ez már túl sok).

zsuzso1981 2009.05.24. 19:54:37

Én is furcsának találom, hogy ilyen a borító, de talán csak a borítókép, és ezen még alakítanak. Az utolsó dvd-jének nekem is nagyon tetszett a borítója, az olyan "trendi" volt.

Sjudit84 2009.05.24. 22:19:12

Hát ja, most is körépakolhatnak egy adag mintát meg ilyenek...lehet csak én vagyok hülye és azt hiszem hogyha valami nem rózsaszín vagy magenta vagy narancs színű mostanában, akkor már nem lehet design-os.
süti beállítások módosítása