Szerda

2009.06.17. 22:00

A mai napom nem maradt energiám tornára. Felkeltem, meggajdult a levelezőm (incredimail), próbáltam meggyógyítani, nem sok sikerrel, akkor kutattam másik után, outlook vs. thunderbird ... igazán egyik sem tetszett, nem olyan szép csicsásak, mint az IM, aztán a thunderbird mellett döntöttem...egy ideig, aztán mégis vissza outlook-ra, most ezzel nyomom, csak remélem, hogy nem sok ideig. Aztán mikor már azt hittem, hogy elvesztek a leveleim, akkor sikerült lementenem, de csak úgy, hogy IM-mel tudom megnézni, sebaj...majd talán egyszer, talán format c után, de ehhez nem volt már idegzetem. Aztán délután a torna helyett aludtam egyet, este pedig fél rúd pilótakekszet sikerült betermelnem, vagyis több, volt, mint a fele...de most elment a kedvem tőle, egy rúd 1000 kcal!!!!, rengeteg! De már késő bánat. Aztán utána még feltettem a pontot az i-re, még pár darás-meggyes rétes....úgyhogy holnap bűhődni fogok.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr181192699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.06.18. 10:13:00

az öcsém meg még másik két infóőrült ismerősöm szerint outlook és thunderbird közül inkább thunderbird. Öcsémnek is az van, de én nem sok extrát látok az outlookhoz képest. Mondjuk nekem most már egyik sincsen, egy gmail-es címre van átirányítva mindenem - erre akkor szoktam rá, amikor háromlaki életet éltem és bárhol bármikor szükség lehetett az e-mailjeimre.

zsuzso1981 2009.06.18. 10:31:48

Az öcséd Incredimail-hez nem ért?
Ezt a hibaüzenetet kaptam (hátha jár valaki még erre, aki tud segíteni):
Exception: ACCESS_VIOLATION (C0000005) - on reading from 0000001B
Faulting Offset: 00080970
Module: MFC80U.DLL

Amúgy valamiért nem jött be a Thunderbird, nem tudom.
süti beállítások módosítása