Semmi

2009.08.16. 21:19

Mostanság elég zavarodott napok vannak.
Csütörtök dolgoztam, aztán nem haza jöttem, így aznap elmaradt. (5-kor mentem el itthonról reggel és este 9-kor értem haza), pénteken szintén dolgoztam, hazarohanás, zuhany, aztán kertiparti, szombaton pedig ezt pihengettem délelőtt, este meg thaibox versenyre mentünk, ma pedig volt egy kis Balaton.
Jövő hét hétfő-kedd-szerda szintén 12 óra munka, talán este 15 perces bwo-ra lesz időm, aztán nem leszek itthon pár napig....eléggé összejött...de utána belevetem magam! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr391313651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása