Szupermodellek nyomában

2009.06.24. 16:23

Claudia Schiffer - Upper Body (Perfectly Fit Buns & Legs)

 

 

 

Ez a videó is csak állt hónapok (évek?) óta, és még nem próbáltam ki, talán még ezer éve, mikor megjelent, annak már több, mint 10 éve.
Nem túl erős erősítés, pont megfelelő, bár a lábemelgetéseknál azért már volt bajom!
Aztán most már tényleg arra kell jutnom, hogy számolgatom azokat a nyomorék kalóriákat, mert kezd elgázulni a helyzet...vagy elmegyek másik konditerembe, ami a közelben van és futok...vagy egy héten 3x Leslie gyaloglása...és emellett kajáraodafigyelés! Most kissé kétségbeestem magamtól, hogy milyen sonkáim vannak. :-(

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr121205907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Houppette 2009.06.24. 18:45:32

Én szeretem ezt a claudiás tornát, bár már én is rég' vettem elő. Én ma bebűnöztem, úgyhogy én is tervezegetem a büntetésem:)
süti beállítások módosítása