Tappogok

2009.07.01. 20:12

T-Tapp - Tempo

Szinte hihetetlen, de tényleg izzadok...nem kicsit, mindenhonnan szakad rólam a víz, és mindössze 37 perc volt. Tényleg kitesz erősítést, kardiót...Mikor pár hónapja/éve először megnéztem, elraktam tallonba, de olyan light-os házi tornának tűnt, pedig nem az! Persze figyelni kell folyamatosan, és biztos még nem tökéletesen csinálom a gyakorlatokat, ami idővel jobb lesz és emel a hatásfokán is....A lényeg a mai adag is letudva.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr591220733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Houppette 2009.07.01. 21:46:02

A fitneszvideós oldal leírása engem elrettentett ettől. Nagyon más mozgásforma, mint amit megszoktunk?

zsuzso1981 2009.07.02. 06:38:26

Miért rettent el? Először én is féltem, hogy annyira kell figyelnem, de az a hatékonyságot növeli és idővel úgyis rájössz!
Más, teljesen más, nincs ugrabugra....érdemes kipróbálni, de előtte az oldalon található alapgyakorlatokat (videón) meg kell vizsgálni, és nem lesz gáz! Nem mondom, hogy ezután mindig ezt fogom csinálni, de ha 35 perc alatt így leizzadok, talán többre megyek, mint 35 perc gyaloglással...persze az is kell! És kellenek a hosszabb tornák is!
süti beállítások módosítása