T-Tapp: Tempo Torso

Erről sem nagyon tudok mást mondani, minthogy a 30 percecskéje úgy megizzaszt, mintha futottam volna...ha nem próbálom ki, el sem hiszem, hiszen olyan TV-torna jellege van székből nézve....na, majd kipróbáljuk akkor, amikor nem lesz ilyen kánikula...gyanítom, hogy nem lesz más tapasztalatom. Most kicsit várok még, mert még mindig folyik rólam a víz. Itthoni tornától eddig csak kickbox után izzadtam ennyire. Próbálom találni a megfelelő hasonlatot...megvan...amikor szaunában vagyok, akkor vagyok így. Semmi lihegés és mégis izzadok, na, ez ilyen!

Más:
Írogatom az edzesonline.hu oldalon, mikor mit csinálok, így naptárszerűen látható, melyik héten hány alkalommal és hányszor tornáztam:
Június:
24. hét: 2 alkalommal 2:30 óra
25. hét: 7 alkalommal 6:05 óra (napi többszöri gyaloglást beleszámítva)
26. hét: 3 alkalommal 7:00 óra
27. hét: 3 alkalommal 1:52 óra (ez a hét fut most...és mint tudjuk a tappogás akár négyszeres hatásfokkal is bírhat)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr831224553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jogica 2009.07.04. 10:39:43

Halihó!

De jó, hogy írtál! :) Én még nem nagyon vagyok otthon ebben a blog-témában. Pl. hogy a blog ajánló dobozt hogy kell berakni. De majd mindjárt átnézem a szerkesztést, és én is "kiraklak" :D.
Annyi jót írtok erről a Tapp-ról, hogy hamarosan én is kipróbálom. :) Ja és köszi a tanácsot a karral kapcsolatban. Most már tuti odafigyelek.
Szép napot!

Yarissa16 2009.07.06. 20:06:06

Szia!

Sajnos csak 167 magas..szóval a mostani "felállás" mondhatni nem túl arányos:D

zsuzso1981 2009.07.06. 20:34:29

Így már értem...mert nekem is hasonlóak a cm-im, de én 182 cm vagyok...de az az átkozott 5 kg nem akar magától leugrani!

VideóLány 2009.07.10. 13:26:43

Szia!

Látom sok fitnesz videót kipróbáltál már...

Ismered a Csodanő Fitnesz Videó portált? Ha még em, egy kattintást tuti megér...

Jókat írsz nagyon... :))

Hajrá-hajrá!

zsuzso1981 2009.07.10. 13:32:44

Igen, ismerem, néztem is. És éppen azért, mert van nagyon sok kipróbálatlan videóm, nem regeltem. Köszi!
süti beállítások módosítása