HTF1

2009.07.28. 13:41

Ma egy újdonságra szántam rá magam: Hit The Floor 1, most csináltam először, de még hagyok magamnak időt, mire újra próbálom. Egy feladatnál kifejezetten megakadtam, akkor majdnem feladtam, hogy inkább mást keresek - de tudom, hogy abból semmi értelmes nem lenne már -, így inkább folytattam...nem is bántam meg, bár egyelőre több energiámat vette el az odafigyelés, és a monitoron alig láttam...majd legközelebb tv-n fogom nézni, de vannak benne érdekes gyakorlatok. Kicsit más csak, mint a szokásos, és máris mennyivel nehezebb!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr811273562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása