T-Tapp BC 2. nap

2009.08.02. 20:07

Szóval a második nap...nem úgy jött össze, ahogy terveztem, de talán jó lesz. Tehát minden 30 percen túli edzés elvileg teljes edzés és az edzések összeadódnak.
Reggel, na jó hajnalban (5-kor) gyalog mentem dolgozni ez fél óra gyaloglás, elég tempósan haladtam, aztán dolgoztam 12 órát, hazaértem és csináltam egy 15 perces Fit and Fabulous-t, majd holnap igazi teljes edzést fogok csinálni!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr481284472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NPolli · http://polli-n.freeblog.hu/ 2009.08.03. 09:29:55

Olyan kíváncsi vagyok, milyen eredménnyel zárod ezt a BC-t :-) Biztos nagyon jóval, szóval hajrá :-)

zsuzso1981 2009.08.03. 20:14:05

Hát a BC elég hosszú folyamat, az intenzív 4 nap csak a kezdet, utána még sok-sok edzés...biztos nem csinálom még tökéletesen, így lehet, hogy inkább 7 nap lesz a kezdeti szakasz.
süti beállítások módosítása