2008.02.19.

2008.02.19. 16:31

Pár napos kihagyás után ismét voltam edzeni.

Nagy sztorikat én nem tudok leírni, mert nem mindig mást csinálok, mai program alsótest és a - szinte - mindig elmaradhatatlan has volt.

Most megpróbálkozom azzal, hogy rövidebb biciklizéssel kezdem, aztán erősítés, és a végén kicsit hosszabb aerob. Csak így meg az a gond, hogy nem bírnék 50 percet a futópadon, vagy akár a biciklin, úgyhogy gyalogoltam 6-os emelkedőn 20 percet.

Aztán végre eljutottam a szaunába is. Most kissé el is pilledtem! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr47345836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása