2008.07.23.

2008.07.23. 19:47

Rubint Réka - Napi 20 perc - Csípő és fenék rész!

Húúú, elég gyilkos!!! Az utolsó 5 percnél abba kellett hagynom...nem bírtam! Nem szoktam ennyi ideig ennyire egy testrészre koncentrálni...pedig pont erre gondoltam, hogy ezt kellene. Több részre osztani az edzést, nem alsó- és felsőtest, hanem külön comb , valamint külön mondjuk csípő-fenék. Felsőtestben pedig külön kar-váll és mell-hát...így koncentráltabb gyakorlatokat tudok csinálni, és lehet, hogy az edzés rövidebb lenne, de talán látványosabb, mert egy-egy izomcsoportot jobban megdolgoztatnék.

Érzem, hogy lesz izomlázam.

Judit kérdezted, hogy mit szól a környezetem!

Tehát...a családom annyira nem mondja, csak azt, hogy látszik. De pl. a főnököm már a múltkor azt mondta, hogy ne fogyjak tovább, pedig azért a hasamon, combomon (legfelül) még van felesleg...talán egy 5-6 kg! Nem tudom. Először azt hittem 10 kg elég lesz, de most látom, hogy nem, bár ha diétázok, lehet, hogy elég lett volna, mert akkor nem épül izom.

Az utóbbi hetekben viszont nagyon sokan észrevették, és mondják, hogy mit csinálok, hogy ennyire fogytam...vagy csak egyszerűen csodálkozóan rákérdeznek, hogy fogytam??? És ez azért nagyon jó érzés!!! Bár gondolom nem kell mondanom!

És ami a lényeg...mertem már felvenni rövidnacit, azaz sortot!!!

Pár napja a konditerembe is odajött egy srác ezzel a szöveggel, mikor a futópadon a végefelé jártam: "Leállítsam? Mert már elfogysz!" :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr30582296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sjudit84 2008.07.27. 17:09:40

De jóóóó:) én is én is!!!

Két hét múlva osztálytalálkozóm lesz, addig most brutális módba kapcsolok, mert most azért nem írtam, mert nyaralni voltunk és végig csak zabáltunk, és egyik nap már bőgtem olyan rosszul éreztem magam, hogy a hasam ráfolyik a combjaimra és egyszerűen utálok a mostani bőrömben lenni...:S

Érdekes hogy nekem is mindenki ezzel jön hogy fogytam (pedig én NEM!) és hogy ne fogyjak már, mert elfogyok...a fene beléjük, aki tök sovány, bezzeg annak nem mondanak semmit, én meg mikor végre jól érezném magam, akkor etetnének, hogy "olyan sovány lettél"...:S

Sjudit84 2008.07.27. 17:11:09

Ja és Réka az egy gyilkos,én is pont a csípőrészt nem bírtam, az maga a halál!!!

Noémi · http://nolllyemi.freeblog.hu 2008.07.27. 20:22:41

Én Réka csípőrészébe bele sem kezdek, nem vagyok elég bátor - meg nekem mindig kidől a tartólábam a térdelős gyakorlatoknál és nála az van dögivel. Értem én, hogy hatásos, de... de én béna vagyok.

Amúgy a 'csak még 5-6 kiló'-hoz kapcsolódva. Aztán vigyázz az ilyen 'csak még x kilókkal', mert veszélyes tud lenni... Én így voltam már egyszer 47 kiló (igen, a mostaninál 8 kilóval kevesebb), hogy '55 kiló leszek... á, nem, inkább 52... vagy inkább 48... vagy inkább....' Szóval csak óvatosan!

amúgymeg milyen jó segged van már ebben a gatyóban!!! :D

Sjudit84 2008.07.28. 18:44:20

Zuhaha, igen, ráadásul milyen jól fényképez a hóna alól:D:D:D

Hát engem nem fenyeget ez a túl sok kiló leadás téma...:(
Tudom hogy tudnék kevesebb is lenni, de az már nem lenne esztétikus...szóval nekem az 58-59 kg a cél, de lehet ha le is tudnék annyira menni, rájönnék hogy nem jó úgy...bár ezt kötve hiszem:D MAx a mellem fog nagyon hiányozni, mert az volt az egyetlen értékem eddig:D:D:D

Sjudit84 2008.07.28. 18:45:31

Mellesleg érzed már hogy életformává vált a mozgás?

zsuzso1981 2008.07.29. 09:42:28

Na, akkor szépen sorban!
Az utóbbi napokban/hetekben annyi csokit ettem, hogy visszajött 2 kg! :-( És mennyire látszik...vagyis én látom!
Judit: Pontosan, én sem látom annyira, mint amennyire mondják, sőt! Arcomon is látszik - állítólag...és mostanában mindenki ezzel jön...bárcsak én is látnám. Persze azért a mérleg és a centik nem hazudnak, csak ilyenkor elgondolkodok, hogy milyen lehettem??? Hmmm...

Noémi: Tudom, eredetileg úgy gondoltam, 10 kg elég lesz, de most látom, hogy mégse...és ez azért nem magambabeszélés! Azért a hasamon-derekamon és a combom felső részén van még. Narancsbőr meg....nagyon sokat csökkent a mozgás hatására, de még így is zavar...viszont tök vékony nőkön is látszik...igen, asszem itt jönne képbe a kaja!

Életformává vált-e! Asszem igen...talán már nem bírnám ki (már azon agyalok, hogy mi lesz nyaralás alatt)...de nekem ott azért van egy kis motivációm! Ha ez esetleg megszűnne, akkor nem tudom.
süti beállítások módosítása