Köpölyözés

2009.05.20. 20:35

Mai napom torna terén elég silánynak sikerült, de annyi mindent csináltam, nem maradt időm, és este 6 körül úgy elálmosodtam, aludnom kellett egyet, mikor felébredtem meg mindenhez volt erőm, csak tornázni nem, azt sem tudtam reggel van vagy este.

DE..
- volt azért kb 30 perc gyaloglás, dokihoz, aztán belvárosba.
- vacsira csak egy turmixot ittam, most fele víz, fele tej arányban, így talán laktatóbb és tehet is viszek a szervezetembe, úgyanis a tejnek van zsírégető hatása. :-) Majd ha megtalálom bemásolom ide!
- sok kedvem ébredés után ugye semmihez nem volt, de gondoltam nem lustulhatok el, így azért a köpölyözés megvolt. Mivel most alapból összeszedtem valahol, valamikor kék-zöld foltokat, így nem vagyok benne biztos, de mintha a múltkori alkalomtól alakult volna ki most végre. Ez azért jó, mert mindenki erről számol be, és féltem, hogy valamit nem jól csinálok. És talán attól is van, mert a belső combomat csak nem üthettem úgy be, hogy belilul. De asszem a jövő heti nyaralásra már nem lesz tökéletes combom, de hosszú még a nyár.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr981134249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sjudit84 2009.05.24. 12:34:07

Tudom már miért nem szimpi nekem ez a köpölyözés...annak idején a törikönyvben mikor a fekete himlőről volt szó, ott láttam egy képet a köpölyözésről meg a kifakadó izékről az emberek testén, és kb. mindig az jut az eszembe róla...de ez természetesen téged ne bátorítson el...:D

Egyébként meg jó hülye vagy hogy azt hiszed a tej jó, pedig az szar, sőt, szerintem töröld is le ezt a bejegyzést és takarodj át musi blogjára, mert ő megint megírta a frankót és mi mind hülyék vagyunk akik tejet iszunk, mert úgy károsítjuk vele a szervezetünket mintha drogoznánk kb...De kommentet ne írj mert ha neki nem tetszik, törli szó nélkül:D

(értsd az iróniát)
süti beállítások módosítása