Pihi

2009.05.22. 12:38

Valószínűnek tartom, hogy a Francia Riviérán még nem ilyen lábakkal fogok virítani, de legyen ez a cél! Azt hisszem pozitívan hatnak rám, hogy ilyen képeket teszek be.

Ma pedig nem lesz torna. Éjszakás voltam és megyek is vissza, és inkább alszok még. Ugye kell a pihenő is. Talán egy kis köpölyözést beiktatok.

Jövő héten pedig dobok fel én is képeket, előkukázom a régieket, aztán lehet majd rajta csámcsogni. :-)

.............

Megvolt egy villámgyors köpölyözés is, most többre nem volt időm, mert megyek dolgozni. :-( Azt vettem észre, persze lehet, hogy csak én látom, mintha feszesebb lenne a combom, persze ránézésre még lötyi és narancsbőrös, de fogásra kicsit masszívabb...majd csak lesz valami eredmény.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr611137281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Houppette 2009.05.22. 23:00:25

Persze, hogy lesz! ..mert jók vagyunk és kitartóak:-)

Sjudit84 2009.05.24. 12:39:51

Figyu zsuzso, lehet már kérdeztem, de mit dolgozol hogy éjszakás is szoktál lenni? Nem tudom hogy bírod ki, nekem az lenne a halálom, utálom ha felborul az alvásrendem...

Olyan jó neked hogy mindig ilyen szép helyekre mész el nyaralni, mondjuk nem panaszkodom én, aki az utóbbi 4 évben többször volt Törökországban, de sose a Riviérás részén...hátha ezévben már sikerül valami tengerpart közelébe is menni végre...

zsuzso1981 2009.05.24. 19:59:48

Benzinkúton dolgozok, így muszáj éjszakáznom is, bár én sem szeretem, és baromira felborítja az ember szervezetét, mivel úgy vagyunk, hogy 2 napot megyünk (5.30-18.15), aztán 2 pihi, megint 2 nappal, aztán 2 pihi, ezután jön 2 éjjel (17.30-6.15) és megint 2 pihi...és így tovább. Tehát semmihez nem tudok hozzászokni, se a koránkeléshez, se az éjszakához...mindegy, ez jutott, most nem nagyon ugrálhatok, ha nekifeküdnék a német nyelvnek, akkor talán.

Ez a nyaralás elég olcsón van, csak az ottani költőpénzem. Anyuék kaptak üdülőjog miatt cserébe és valamiért 4 személyest kaptak, így megyek én is. Amúgy a szállás Nizzában lesz, majd csinálok sok-sok képet, a többit meg meg lehet itt nézni:
http://zsuzsi1981.spaces.live.com

Sjudit84 2009.05.24. 22:17:44

Aha...Igen az a legrosszabb hogy nincs időd hozzászokni...Meg a benzinkútos boltban ott a sok chips:S:D
süti beállítások módosítása