Szombat...

2009.05.23. 21:15

Nos, megvan az új turmixom, epres fehércsoki néven fut, és nagyon finom, de tényleg. Mindenki dícsérte, de annyira nem hittem el, hogy ennyire jó lehet, de igen! Fele tejjel ittam, mert nagyon éhes voltam, hátha laktatóbb, mert annyira azért nem lakok ki tőle, vannak benne eperdarabok, jó, a csokiban is vannak csokidarabok, de....lényeg fini!

Torna ma sem volt, csak tekercselés, rá egy naci, és takaró, kb 2 órát lehettem így, mert közben elaludtam, de még mindig kevés a paprikaolaj aránya, mert nagyon minimálisan csípett.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr531139789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Houppette 2009.05.24. 09:46:13

jövő héten én is szeretnék venni ilyet, a biotech-es epres-vaníliásom elfogyott, kis csokis van még, de azért ideje lenne beszerezni valami újat, és ebben sokkal több a fehérje, mint abban

zsuzso1981 2009.05.24. 10:39:42

Sokkal finomabb, mint a Biotech-es. Nekem is olyan volt korábban, ez krémesebb és vannak benne darabkák: csoki, eper, kókusz..

Sjudit84 2009.05.24. 12:41:23

Hol lehet ilyet venni? Mostmár engem is kíváncsivá tettetek:) Csak nemtom mikor lesz pénzem rá most hogy kezdődik a nyár...Meg erre a hónapra terveztem ama bizonyos sminkpaletta megrendelését...

zsuzso1981 2009.05.24. 20:02:45

Én sportboltban vettem, lehet rendelni is. De mindjárt meglesem, Debrecenben hol van.
Amit találtam oldal, nem biztos, hogy még élő boltokat mutatja, mert Győrben olyan van, ami már régóta nincs, de nálatok hátha:
Láng Sport - Révész tér 13
Piac u. 41 - Belvárosi Udvarház (táplálékkiegészítő bolt)
De keress rá, hátha találsz máshol is!
Megrendeled a sminkpalettát? De szuper! Így mennyibe kerül összesen? Mennyi idő alatt jön meg? Postával? És előre utaltad?
süti beállítások módosítása