A "semmi"

2009.05.28. 15:37

Osztályozhatnám a mai napomat 0-ra, hiszen terveztem egy vélemény alapján egy torna kipróbálását, büszke is voltam magamra, mert korán keltem, így gondoltam jut időm mindenre. Hát nem. A tornából nem lett semmi, DE: letakarítottam a gázt, a fürdőkádat, a mosdót, a wc-t, és most csináltam spagettit és fokhagyma krémlevest.Tudom, most megint szemét vagyok, hogy ilyen képeket szúrok be, de ez jellemzi a mai napom. Vettem Panzani tésztát, a Tescoban a kettő 360 Ft körül volt ( egy rövid makaróni és egy spagetti), és annyira nagyon ízlik, ezután spagettit csak ilyet veszek, vékonyabb, mint a többi, és nekem pont ez tetszik benne, na nem annyira, mint a levestészta.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr191149116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.05.28. 15:41:03

én rosszabb voltam: majonézes kukoricasalátát ettem köretként a rántott hús mellé. Na? versenyzünk?
anyu mindig azt szokta mondogatni, hogy amíg vidéken étek és malacokat tartottak, mindig kukoricával hízalták őket. Bíztató...

zsuzso1981 2009.05.28. 15:47:13

Jó, nem vallottam be mindent.
Amióta Judit beírta, hogy nálunk a benzinkút tele van chips-szel azóta úgy kívánom, és ma engedtem a csábításnak és megettem egy egész zacsival. :-( Régen volt valamelyik márkából kisebb zacsival, az kár, hogy már nincs.

Houppette 2009.05.28. 18:21:04

Sziasztok! Adhatjátok nekem a díjat a mai napra: féltábla milka, aztán cukrászda, most ropi...és még nincs vége a napnak..

Sjudit84 2009.06.14. 21:53:11

Ó ha ezt tudom, nem írtam volna meg:)
süti beállítások módosítása