Hétköznapok

2009.06.09. 10:32

Tegnapi nap még a lustálkodás, helykeresés, képnézegetés jegyében telt, ami azt jelenti, hogy nulla mozgás a 9 napos utazás után. Ott viszont megvolt a gyaloglás, és nem ettem semmi bűnöset, mert nem volt kajánk, amit vittünk zacskós leves, konzervek, azokat ettük, így nem volt lehetőségem bűnözni.

Ma kickbox lesz, már be is merem írni, mert biztos, aztán utána meg lehet egy könnyű steak, legalábbis még nyaralás alatt ezt beszéltük, mert ott annyira nagyon ki voltam éhezve a normális kajára. :-)

Most meg annyira ennék sült krumplit, jó fej vagyok. Tegnap túrós bugyrot csináltam, azt nyámmogtam egész nap, ma a maradékból lekvárosat csinálok. Ez van...majd egyszer jó útra térek. Én inkább nem osztályozom magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr271173301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sjudit84 2009.06.09. 21:07:21

Szia majd egyszer írok már kommentet is csak most ezt bemásolom ide, rád gondoltam mikor elolvastam, nemtom mennyire tudsz angolul de ha más nem, akkor Google translate-tel lefordíthatod:

2. Cellulite Smoother- Ever thought about buying cellulite cream? Think again. Whether someone is overweight or not, most people have cellulite. Cellulite creams temporarily fill the cells around the fat with water, making you appear puffy and smooth. Don’t we all want to look lean and smooth? To decrease the appearance of cellulite; weight train! Build some muscle tone in the area to smooth it over. I cannot tell you a better solution. Women that are even underweight can have cellulite. So instead of reaching for cellulite creams or paying premium price for cellulite massages; reach for the weights. Weight training is much cheaper, it is NOT temporary and instead of being bloated and smooth you will be toned, tight, smooth and firm! Your miracle cellulite smoother is weight training.

Houppette 2009.06.10. 06:59:42

ez igazabbnak tűnik, mint hogy a koffein meg az akármelyik műlipid reakcióba lép a zsírral, és hasonló szövegek....

zsuzso1981 2009.06.10. 08:10:58

A webforditas.hu jobban fordította, mint a google, így legalább értem is, de sejtettem, hogy arról van szó, amit Te mondtál. Amúgy hol találtad? Mi van még a cikkben?

zsuzso1981 2009.06.10. 08:14:29

Na, azért a meglévő krémjeimet elhasználom és csinálom a köpölyözést is, de a lényeg akkor, hogy erősíts, ezért halványult nekem konditerem alatt, most meg olyan puhány vagyok, habár nagyobb az állóképességem, egyre jobban bírom az interval szakaszokat, rugalmasabb vagyok, de a mindennapi erősítés hiánya miatt kicsit "elsorvadtak" az izmaim, akkor hajrá, kezdjük újra az izomépítést....melyik a legkönnyebb Jilian? Bár Tony is nagyon jó, érdekes, mert egyszer csináltam, nagyon tetszett, aztán mégis elfelejtettem.

Sjudit84 2009.06.14. 21:51:45

Bocsi hogy csak most válaszolok erre. Azt hiszem a toneitup.com-on találtam, ahol van egy ilyen mítosz és igazság rész, és ott írták...
süti beállítások módosítása