Hétfő

2009.06.29. 13:15

In home walking for weight loss
The walk diet - 2 miles - 30 perc

Terveztem utána egy kis erősítést, de mivel közben format c-t csináltam, és persze elsőre nem volt netem és fogalmam nem volt, hogy kell beállítani, így előtúrtam egy másik install cd-t és újraraktam...szóval az időm ezzel szépen elment.

 Nos, ezt is kipróbáltam. Állítólag nagyon-nagyon hatékony és azonos idő alatt négyszeres eredményt lehet elérni. Előnye, hogy rövid gyakorlatok vannak...ez nem volt rossz, de figyelni kell a tartásra - ez az a fajta!

Na, nézzük a képeket, mire képes 2 hónap alatt - rövid tornák ugrálás nélkül (természetesen ő nem én vagyok):
www.t-tapp.com

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr881215476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.06.30. 11:13:53

ez a tappelős torna is olyan dögunalmas, mint a callanetics? vagy annál azért izgalmasabb?

zsuzso1981 2009.06.30. 19:50:47

Annál azért gyorsabb, vagyis vannak gyorsabb elemek is, próbáld ki!

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.06.30. 20:24:41

akkor lehet, hogy kipróbálom. annak idején én próbálkoztam a callaneticsszel, de dögunalmasnak találtam (Ditró féle DVD), pedig éreztem, hogy hatásos, főleg csípőtájékon, ami nekem ugye problémás rész. Akkor lehet, hogy próbálkozom majd valamikor.
Most eldöntöttem, hogy új rendszert hozok és máshogy válogatom a tornáimat, mert most épp a "nem vagyok kitartó" korszakomat élem. Valahol olvastam egyszer, hogy a csaj a meki mintájára nem görög heteket tartott, hanem Czanik hét volt, meg Rubint Réka hét és így tovább. Most ezzel akarok próbálkozni. Heti három valami, a fennmaradó időben vagy kitartok a heti választott mellett vagy Leslie-zek. Gondoltam, kezdek Amy Dixonnal, aztán Jillian, és ki tudja, hogyan tovább... ez csak egy terv... Mondjuk szerintem a héten Leslie hetek lesznek, mert épp 'ne csinálj semmi megerőltető dolgot'-napok várhatóak.
süti beállítások módosítása