2007. december 29.

2007.12.29. 12:34

Na, ma a futópad helyett áttértem a biciklire, és nem volt meg az 50 perc, csak 40. Néztem a számlálót, nem volt annyi kalóriaégetés, mint a futópadon, ahol nagyrészt inkább gyalogoltam, vagy kocogtam, de már az elején izzadtam, és a gép szerint már az első percekben a zsírégető tartományban volt a pulzusom! (125 felett), talán akkor hatásosabb, nem tudom. De mindenesetre jó a változatosság, nehogy nagyon hozzászokjak! :-) Utána a szokásos alsótest jött! Egyelőre a kajálásról jobb, ha nem is írok! :-(

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr80278088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sjudit84 2007.12.29. 13:52:42

Szintén zenész...én se merek a kajálásról írni:D

Tegnap elterveztem hogy ma répafőzeléket eszem, de nem lett belőle semmi mert délelőtt barátnőm megtalált hogy menjek vele szilveszteri fölsőt venni aztán délután meg kiderült hogy ígértem egy fordítást holnapra egy csajnak és most mint a hülye, annak kell nekiesnem:D

Boldog Új Évet ha addig már nem írnék!:)
süti beállítások módosítása