2008. január 9.

2008.01.09. 14:07

Most, hogy ennyi nap eltelt mozgás nélkül, ma is nekiálltam. A program 35 perc bicikli, és felsőtest. Valamiért ma nagyon elfáradtam, alig bírtam a súlyokkal! :-( MItől lehet az, hogy a biciklin kevesebb kalóriát égetek el, mint a futópadon (ahol nagyrészt gyalogolok-igaz gyorsabb ütemben), viszont jobban izzadok, jobban elfáradok, és a pulzusom is magasabb! Elkezdem tanulmányozni a Norbi Update-t! Végülis a lényeg, hogy este fehérje! A többi délelőtt! Talán azzal, hogy hízlalósabb dolgokat megeszek délelőtt, megelőzöm azt, hogy megkívánjam.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr57290857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

musi 2008.01.10. 18:56:00

Ha zsírt akarsz veszteni, akkor nagyon nem ajánlom, hogy "hízlalós dolgokat" egyél. Gondolok itt a feldolgozott kajákra (cukor, liszt stb.) amit a blogomban is írtam. Ha ilyeneket eszel, nem tudsz zsírt veszteni.

Sjudit84 2008.01.11. 12:17:18

Jó hát kb. persze...akkor nem fogsz zsírt veszteni ha hízlalós kajákat eszel, de szerintem nem is erre értette Zsuzso...
süti beállítások módosítása