2009.05.15.

2009.05.15. 20:10

1,5 óra gyors tempójú gyaloglás (be a belvárosba, szaladgálás és haza)

0,5 óra gyaloglás edzésre és 1,5 óra kickbox.

Most pedig szürcsölgetem az új turmixomat.
Talán kevesebb vízzel kellett volna, de ízre finom és krémes. Vannak benne csokidarabok, de azok leülnek az aljára, így a végére 100 % csokiélmény marad, majd kiderül, hogy jó-e.
Sajnos még mindig nem volt az üzletben epres-fehércsokis (a netes vélemények közül szerint a favorit), de majd értesítenek, amint lesz, így gondoltam veszek ilyet és nem sima eprest.
Amúgy ízre pont olyan, mintha kakaót innék, hogy mennyire lakok jól tőle??? Nekem mindig hiányzik a szilárd táplálék, de ha napközben megkapom, akkor vacsira ez jó, főleg amikor itthon vagyok és nem dolgozok. Amikor napközben munka akkor meg lehet még megfejelem egy tányér levessel.

Holnap este kerti parti, most nekiállok egy sajtos tekercsnek...jó-jó, tudom, nem vagyok normális, de ha elnézegettem az időt napközben, akkor ez jutott. És még egy 10-10 percet se ártana köpölyözni.
 

Közben elértem a csokiélményig, és jó! :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr391123858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mn / Mike · http://dreamdecor.freeblog.hu/ 2009.05.15. 21:42:07

szerintem ennyi mozgás után JÁR a sajtos tekercs :D

zsuzso1981 2009.05.15. 22:29:50

@Mike/Noémi, kinek hogy tetszik:
Az majd a holnap kerti partira lesz. De állnia kell 2 órát a hűtőben, így majd reggel gyorsan kisütöm, bár a sütőpapírom is elfogyott. Nem is kell nagy sütés neki - szerintem. Mert holnap még piát kell venni...és dél körül indulunk, de nem akarok hajnalban kelni.

zsuzso1981 2009.05.15. 22:30:33

Ja, a turmixtól nem laktam annyira ki, de majd hozzászokok, tetszik-nem tetszik, nem kapok mást vacsira. Lehet sűrűbbre kellene, több porral.

Sjudit84 2009.05.24. 12:16:45

YAHOOOO, zsuzso blogja beindult, nem győzöm olvasni a bejegyzéseket:P

Kilakni? Felétek így mondják?:O

Mennyi volt ez a Shake? És mekkora a doboz?

Ez a sajtos tekercs hogyan is készül?:) Recept pls!

zsuzso1981 2009.05.24. 19:51:50

4500 Ft volt az 500 g, de mint később olvashatod az epres finomabb!
Sajtos tekercset lásd a receptes blogomon, baromi egyszerű:
etelek.blog.hu

Sjudit84 2009.05.24. 22:21:48

ÁÁÁ hog yneked kajás blogod i van!
süti beállítások módosítása