Hétvége

2009.06.14. 19:21

Asszem holnap az újrakezdés napja lesz, legalábbis a hétvége után mindenképpen. Szombaton dolgoztam, közben figyeltem is a kajálásra, mikor végre este 6-kor végeztem, elmentünk ettünk egy hambit, és volt 4 meglepi sütim, amiket elfeleztünk, na ezután fullon voltam. Majd egy kis buli: mogyi, ropi, pisztácia, fehérbor, aztán tánc.

Ma délelőtt pihi, dél körül lementünk Tihanyba, ebédeltünk (cigánypecsenye+hasáb+parisali), aztán fagyi, meg egy túró rudi...szóval totálisan fullon vagyok, ettem most aztán mindent, DE ennek megvan az a jó oldala, hogy talán mostanában nem fogok semmire rákívánni. :-) Igaz, a hasam akkora lett, mint a hordó, de talán van még esélyem.

És hogy mi a változás tavalyhoz képest? Nos az első két kép tavaly nyáron készült, az utolsó pár hete, azért látszanak a plusz kg-ok, ugye Judit! :-) De ha már egyszer tudtam ilyen lenni....és most így visszanézve, nem is értem, akkor miért is nem voltam magammal elégedett, annyi volt, hogy estére ugyanígy felfujódtam...de, már látom, a második képen látható -> a combom.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr231184797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sjudit84 2009.06.14. 21:47:47

Ne már Zsuzso, úgy irigyeltelek tavaly mikor mindenki feladta, te nyomtad a fitnesztermet ezerrel és látod a képek alapján is hogy milyen bomba változások voltak utána!

A lábad nagyon irigylem a középső képen! Tudod hogy ez lehet jutni oda mostmár, úgyhogy szerintem sokkal könnyebb lesz visszarázódni!

És nem hazudtam, azon a tengerparti képen tényleg nem látszik semmi feles kiló.

zsuzso1981 2009.06.15. 19:29:11

Irigyled a lábam a középső képen? De olyan vastag! Viszont az első képes énemet én is irigylem!
süti beállítások módosítása