Csütörtök

2009.06.18. 13:17

Nos, megvolt (ha jól emlékszem) életem első Szandi tornája, és nem is volt rossz, nagyjából bírtam is, csak olyan szerencsétlen voltam néha, mert nem fértem el, ha még odébb megyek, akkor lemaradok, majd legközelebb már tudom, mihez mekkora hely kell, mert úgy érzem lesz legközelebb. Jó kis felzárkóztató torna. Nem mondom, hogy könnyű volt, mert azért beremegett a combgyakorlatok végén a lábam, de nem volt gáz, és pont azért, mert nem 100 ismétlést csinált egy oldalra egy-egy gyakorlatból, hanem egész emberi mennyiséget.
Sorba megtalálom a kevésbé brutál tornákat, vajon miért azok a népszerűek??? Pl. Rékát még nem bírtam végigcsinálni...de majd egyszer, amikor ezek már nagyon jól mennek.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr51193175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NPolli · http://polli-n.freeblog.hu/ 2009.06.18. 20:21:41

Alexandra tényleg szadi tud lenni, bár ezt a tornáját nem próbáltam. Ügyes vagy, hogy elsőre is bírtad :-)
Ne lepődj meg, még nem ismersz, de már egy ideje olvaslak téged (is) és nagyon tetszik, meg erőt ad :-)
Polli

zsuzso1981 2009.06.18. 21:05:24

Azért mertem nekiállni, mert azt mondták, hogy ez annyira nem brutál...egyelőre pont jó, majd ha kisujjból megy, akkor megyek erősebbek fele. Annak nincs értelme, hogy elmenjen a kedvem. Viszont nem elég Leslie-re sétálgatni, mert lehet, hogy fogyaszt, de nem erősödök, azért azt is be lehet iktatni heti egyszer.
Lehet azt kéne csinálnom, egy tervet előre, mikor mit fogok csinálni...vicces lenne, mennyire nem tudnám tartani.

NPolli · http://polli-n.freeblog.hu/ 2009.06.19. 00:08:53

Nem biztos! Nekem annak idején sokat segített egy jó terv. Akkor még nem volt DVD lejátszónk, magamnak kellett megoldani a dolgokat, és minden napra megvolt, hogy ugrókötél vagy szobabicikli, és hogy mennyi. Én is meglepődtem, de egész könnyű volt tartani. Persze az is benne van, hogy elég egészség- és hangulatfüggő, az ember milyen tornát vesz elő.
süti beállítások módosítása