Nivea Fitness Tour

2008.10.16. 20:58

Nos, meglátogattam ezt a rendezvényt is.

Info:

http://testkultura.extra.hu/?p=266

http://www.fitline-education.com/index.php?option=com_content&task=view&id=93&Itemid=69

17 órától kezdődött. Első program Dance Aerobic volt Füzessy Balázzsal, ő nagyon jó előadó, és nagyon jó a mozgása...hát elkezdtem, de kb. fél óra után abbahagytam...jaj, ezek a táncos dolgok nem nekem valók....még discoban eltáncolgatok, addig ilyen táncos tornákat nem tudok követni...ezek a kötelező mozdulatok...és akkor még figyeljek is...nem szeretem a koreográfiákat, így utána átmentem nézőközönségbe...de legalább nem én voltam az egyetlen, akinek nem ment...sőt!

A következő a Hot Iron volt, na erre kíváncsi is voltam. Ha valaki nem ismeri egy súlyzós rúddal történik az edzés...sokan felpakolták nagy súlyokkal...nem tudom mire számítottak, hogy emelgetik azt egy órán keresztül. Én vittem 2*2,5-ös tárcsát és 2*1,25-t, hátha rá kell pakolni a másikra....nos elkezdtem a 2,5-tel, aztán lecseréltem kisebbre...azt vallom, inkább legyen kisebb több ismétléssel. Ez az edzés elég kemény volt, patakokban folyt rólam a víz....érdekes, másokon ezt nem tapasztaltam...nem tudom, mi lehet az oka. Az óratartó (aki a VV Péter volt) szintén izzadt, mint én....nem értem! Szóval jó óratípus, ez bejött!!!

A harmadik pedig Body Art. Nos ez megint nem annyira jött be nekem....ezeket a lassú mozgásokat nem igazán szeretem, valahogy akkor nincs látszatja...pedig elég komoly volt...fájt is a hátam rendesen...pont a gyenge pontom! Aztán meg nagyon hideg is volt, én meg a csurom vizes pólómban voltam, igaz pulcsival....szóval eljöttünk, erről ennyit!

Összességében elég jó volt! Ingyenes program, kis ajándékcsomaggal....máskor is elmegyek, ha lesz lehetőség, és ezt ajánlom másoknak is!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzso1981.blog.hu/api/trackback/id/tr7717738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sjudit84 2008.10.22. 21:15:57

Ezek olyan jók, én a Spar Fittarena-ra tervezem mindig hogy menjek,de nekem sok idő és pénz felmenni Pestre! Olyan rossz...:S

zsuzso1981 2008.10.23. 18:29:45

Hát Bp-re nem utaznék fel....de ilyenkor esetleg kap az ember egy kis lelkesítést...más nem arra a pár órára! :-)
süti beállítások módosítása